BCR Greg Posted November 30, 2007 Posted November 30, 2007 Brand Spanky NEW!!!! In the evening light, it picks up the sun and plays with it....(notice Butcher's matching garb) In the morning sun... And yes, it has a rosewood headstock overlay....... You know where I am.....
MCChris Posted November 30, 2007 Posted November 30, 2007 Stunning.Trans black is my new favorite color.
Guest Mike Lee Posted November 30, 2007 Posted November 30, 2007 Stunning.Trans black is my new favorite color.Enough with the talk about work! How do you like the guitar?
Guest Meshuggah Posted November 30, 2007 Posted November 30, 2007 Stunning. Trans black is my new favorite color. Enough with the talk about work! How do you like the guitar? Ahahahahaha! Good one!
Camstone Posted November 30, 2007 Posted November 30, 2007 That's purty.Trans black is the new black!
cordroad Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 I 'm gettin all squiggly inside...... kinda makes ya wanta kill something.....
BCR Greg Posted December 1, 2007 Author Posted December 1, 2007 Come on over tomorrow and see it, fella. We play tomorrow night(Saturday, Dec 1st), so you can make a gig of it!
Mindseyes Posted December 8, 2007 Posted December 8, 2007 Mine!!!!!!!!!!!!My first brand new Hamer!......................I CAN NOT WAIT!
gwayne Posted December 8, 2007 Posted December 8, 2007 Mine!!!!!!!!!!!!My first brand new Hamer!......................I CAN NOT WAIT!SCHWEET!! Congrats. That's got one of the better flame tops I've seen lately.
bubbagomez Posted December 9, 2007 Posted December 9, 2007 Mine!!!!!!!!!!!!My first brand new Hamer!......................I CAN NOT WAIT!Nice! Congratulations, man! I know the feeling!
Mindseyes Posted December 10, 2007 Posted December 10, 2007 Mine!!!!!!!!!!!!My first brand new Hamer!......................I CAN NOT WAIT!Nice! Congratulations, man! I know the feeling!Thanks,I've been waiting a really long time for my first NEW one!And its pre-Fender so that makes it that much more special!...(to me at least)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.