Jump to content
Hamer Fan Club Message Center

For sale: Hamer Slammer Special HB Sunburst


Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I don't know WHAT it smells like, but something definitely smells.

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Sorry Cajun, sirDaniel is my new hero

You're an ass Jim. You didn't even give me a chance to take my shot. Now run along and play because I ain't ever gonna let you wear my dirty underwear again.

Link to comment
Share on other sites

This will never fly either:

Payment is expected in the prior 24 hours. If it is NOT given in the 24 hours, you will be responsible for relisting fees as well as final sale price fees.

Link to comment
Share on other sites

This will never fly either:

Payment is expected in the prior 24 hours. If it is NOT given in the 24 hours, you will be responsible for relisting fees as well as final sale price fees.

LOL! Yeah, OK. Come and enforce your "penalty," Sparky. I dare ya!

Matt Ervin wouldn't even make such ridiculous, off-putting demands.

Link to comment
Share on other sites

Matt Ervin wouldn't even make such ridiculous, off-putting demands.

Matt at least gives you 7 days before he drops the hammer. :lol:

Gotta love his conditions!

Link to comment
Share on other sites

Matt Ervin wouldn't even make such ridiculous, off-putting demands.

Matt at least gives you 7 days before he drops the hammer. :lol:

Gotta love his conditions!

Yeah he prefers to mindfuck tire-kickers and deadbeats by letting 'em twist for a week, anticipating their grisly fate.

Link to comment
Share on other sites

This thread is funny. Although I've had good dealings with Matt Ervin.

Link to comment
Share on other sites

This thread is funny. Although I've had good dealings with Matt Ervin.

Of course .... IF you comply with his conditions TO THE LETTER!

And to clarify, I'm just breaking balls here. No worries with Ervin. Can't say the same for the clown who started this thread.

Link to comment
Share on other sites

Say it isn't so...BlackPlague a troll, a liar...no, can't be, can it?

Ya know, I first thought the guy was a troll. Now it's obvious that he's a lying sack of sh*t too. I take it back. Don't ban him, burn him. (figuratively, of course).

Gotta love a guy who will only do an in-person sale via ebay, but wants the money before you ever meet him or see the guitar. What's he hiding???

I can't believe that anyone would bid on such an auction.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...